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600-455教育資料、600-455参考書

 

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もう既にCiscoの600-455教育資料を申し込みましたか。「もうすぐ試験の時間なのに、まだ試験に合格する自信を持っていないですが、どうしたらいいでしょうか。何か試験に合格するショートカットがあるのですか。試験参考書を読み終わる時間も足りないですから・・・」いまこのような気持ちがありますか。そうしても焦らないでくださいよ。試験を目前に控えても、ちゃんと試験に準備するチャンスもあります。何のチャンスですかと聞きたいでしょう。それはJPshikenの600-455教育資料です。これは効果的な資料で、あなたを短時間で試験に十分に準備させることができます。この問題集の的中率がとても高いですから、問題集に出るすべての問題と回答を覚える限り、600-455教育資料に合格することができます。

600-455試験番号:600-455問題集
試験科目:Designing Cisco Unified Contact Center Enterprise (UCCED) for Validating Knowledge
最近更新時間:2016-10-10
問題と解答:全70問 600-455 受験方法
100%の返金保証。1年間の無料アップデート。

>> 600-455 受験方法

 

NO.1 The Cisco Finesse in a Cisco Unified Contact Center Enterprise deployment includes the Tomcat
service. Which three applications does the Tomcat service contain? (Choose three.)
A. Finesse desktop application
B. Finesse HTTP server
C. Finesse VXML applications
D. Finesse REST API
E. Finesse CTI Object application
F. Finesse administration application
Answer: A,D,F

600-455トレーニング資料

NO.2 Which three components are required in a Cisco Unified CVP VXML "standalone" server
deployment model? (Choose three.)
A. load balancer
B. Cisco Unified CVP reporting server
C. VRU peripheral gateway
D. Cisco Unified CVP Call Studio
E. ingress voice gateway
F. egress voice gateway
G. Cisco Unified CVP VXML Server
Answer: D,E,G

600-455参考書

NO.3 Which Cisco Unified Customer Voice Portal Call Studio scripts are allowed to be modified for the
Courtesy Callback feature?
A. Billing, Callback Engine, CallbackEntry, CallbackQueue, CallbackWait
B. Billing, CallbackEntry, CallbackWait
C. BillingQueue, Callback Engine, CallbackEntry
D. BillingQueue, Callback Engine, CallbackEntry, CallbackQueue, CallbackWait
E. BillingQueue, Callback Engine, CallbackEntry, CallbackBilling, CallbackWait
F. BillingQueue, CallbackEntry, CallbackWait
Answer: F

NO.4 Which option describes when a call type is assigned to a call in the Cisco Unified Contact Center
Enterprise system?
A. when the call terminates and data is written to the Cisco TCD table
B. when the call is first post-routed from Cisco Unified Customer Voice Portal
C. when a call-routing script hits the first Queue to Skill Group node
D. when the call is routed to an agent
Answer: B

600-455オフィシャル 600-455トレーニング

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記事のリンク:http://www.jpshiken.com/600-455_shiken.html